Sidra

Member
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Sidra

  • Rank
    Newbie

Personal Information

  • Location
    Syria
  • Gender
    Female

Recent Profile Visitors

596 profile views
  1. I needed to hear that Thank u πŸ’œ
  2. Wow I just watched the vid.. great work !! Thanks for sharing !!
  3. I'm just starting to research abt chakras n energy I'm still skeptical abt it cuz most of the stuff I found on YouTube abt it so far sounds just like wishy_washy shit So anyone got any high quality sources I can learn abt em from ? I'm especially interested in learning how to heal n open em myself since stuff like this ain't common where I live I'd really appreciate ur help πŸ’œ
  4. I read that in Sadhguru's voice haha
  5. Welp.. just what I needed to hear hahaha @F A B thx for posting the question.. that must be my fav thread in the forum hahaha
  6. I can relate !! Total involvement sounds a bit hard tho cuz I tend to be drifted away by thinking n mental analysis too often Any advice on how to let myself delve deep into an activity without wasting most of the time stuck in my head ?! Or does it only take time n practice ?
  7. What exactly caused the shift tho ?!
  8. Do u have any idea on WHY u care abt finding the truth ?! Or what MADE u care abt that ?! Is it just sth in u ?! merely curiosity ?! stumbled upon sth that made u question deeper ?! Some shit happened in ur life ?!... etc Just an irrelevant question.. I'm kind of doin a survey on that haha.. so I'd love to hear ur answer @Truth Addict
  9. Ohhh Wait.. I kind of perceive the world as such so frequently and more often lately I haven't watched @Leo Gura 's " What Is Perception? " vid yet n didn't do any exercise on purpose either I've been trying to put what I've been experiencing into words for the last couple of days.. n what u said just did the job.. exactly the way u described it.. as if I just am the structure of reality.. n all that I can see with my eyes.. There's no division.. So wtf is happening to me ?!, haha Is it normal to get this so often ?! P.s. it usually sticks for a long time without me even makin an effort to make it stick.. I actually find it a bit difficult to re-perceive life as a normal human being haha Should I stop resisting it n just let it last ?! Cuz honestly I felt I was goin' nuts haha Lookin forward to reading a reply on that.. am I foolin myself here or is it sth enlightening ?
  10. I don't have much to say but rather to ask.. quite simply.. What is logic ?!
  11. @Nahm thx for ur lovely words πŸ’œ
  12. @Gabriel Antonio indeed.. no rush Thx for ur reply n yeep I have seen it.. pretty cool n inspiring.. πŸ’œ Maybe I should start experiencing life as such.. n listen more carefully to my inner voices haha
  13. @YaNanNallari Yep.. I'm trying.. ThxπŸ’œ
  14. @okulele Yeaah I'm trying to be more open also I'm trying new stuff like shamanic breathing , body scan meditation...etc I think it's helping Thank u soo much πŸ’œπŸ’œ